Головна » 2020 » Березень » 27 » Про використання Prozorro Market Замовником
11:01
Про використання Prozorro Market Замовником

 Електронний каталог «Prozorro Market» – це зручний інструмент для здійснення закупівель державними Замовниками товарів широкого вжитку на суми, які не перевищують пороги встановлені Законом «Про публічні закупівлі» – до 200 тисяч гривень. Електронні каталоги Prozorro Market розпочали працювати з квітня 2019 року. За цей час державні замовники з усієї України придбали палива на 3,5 млн грн, офісного обладнання на 2,8 млн грн, комп`ютерів — на 1,8 млн грн.

 З вступом у дію нової редакції Закону 19 квітня 2020 року Замовник  вже не зможе «обійти» використання електронної системи, і повинен буде прозвітувати за кожну витрачену копійку. На вибір він може обрати або спрощену процедуру (із залученістю уповноваженої особи, по суті це той же тендер з документацією, аукціоном (створенням конкурентного середовища з декількох постачальників), перевіркою та кваліфікацією постачальника, витраченими силами та безліччю часу), або скористуватися вже готовим електронним каталогом «Prozorro Market» з долученим товаром, кваліфікованими постачальниками, вже сформованим конкурентним середовищем, типовим договором. Тим самим вийдуть з тіні Закупівлі на невеликі суми, які раніше можна було робити навіть без публікації в електронній системі.

 Зараз Prozorro Market активно масштабується: до каталогів додають нові товарні групи (наразі йдуть перемовини про електроенергію та меблі), проходять кваліфікацію десятки нових постачальників.

 Prozorro Market на відміну від застосування інших процедур у системі відрізняється швидкістю та зручністю, адже не потрібно чекати пів року - рік. А як в інтернет-магазині: обрав – поклав у кошик – підписав договір – і товар на руках. Ще й звіт автоматично публікуватиметься в системі. 7 днів на поставку товару та 14 днів на його оплату.

Для здійснення закупівлі через е-каталог Замовнику потрібно: 

    • бути зареєстрованим на одному з 6-ти електронних майданчиків, що підключені до е-каталогу Prozorro-Market (e-tender.ua, zakupki.prom.ua, dzo.com.ua, tenders.all.biz, smartTender.biz, tender online)
    • Переглянути або прийняти (за бажанням) своє положення про проведення допорогових закупівель
    • Внести закупівлю в додаток до річного плану
    • Провести закупівлю товару через е-каталог

Сама закупівля здійснюється такими кроками:

1. Замовник заходить в каталог на майданчику, обирає необхідну йому категорію товарів.

Категорії Прозорро.Маркет

 

2. Далі за допомогою фільтрів та відповідно до бажаних технічних характеристик, Замовник обирає товар, який йому потрібен. Цей етап виглядає, як вибір товару в інтернет-магазині.

Вибір товару Прозорро.Маркет

 

3. Після вибору певного товару Замовнику буде запропоновано кілька Постачальників, які можуть продати йому цей товар. Також буде зазначена коротка інформація про Постачальника, ціна товару (у різних Постачальників вона може бути різною), умови поставки тощо.

Постачальники товару Прозорро.Маркет

 

4. Замовник обирає Постачальника, в якого хоче купити конкретний товар, додає цей товар в корзину та натискає кнопку "Купити" або продовжує покупки, обираючи також інші товари, які йому необхідні.

5. Тож, після вибору необхідного/необхідних товару/товарів Замовник, натискаючи кнопку “Купити” фактично формує чернетку звіту про укладений договір. Створюється драфт/чернетка звіту про укладений договір.

Чернетка звіту про укладений договір у Прозорро.Маркет

 

6. Після того, як Замовник сформував чернетку звіту, Постачальнику в кабінет на його майданчику приходить повідомлення про замовлення його товару. Далі Постачальник протягом 2 робочих днів має зв’язатись з Замовником.

7. Далі поза системою Замовник і Постачальник укладають договір. Після укладання договору Замовник в системі вносить дані про договір (додаткову інформація про Постачальника, інформацію про умови оплати, період поставки тощо), змінює статус звіту про укладений договір з “чернетки” на “опубліковано” та накладає ЕЦП/КЕП.

Статтю сформовано за даними https://infobox.prozorro.org/articles/z-prozorro-market-zamovniku-zruchno-efektivno-ta-nadiyno

Переглядів: 308 | Додав: bodiklviv | Теги: тендер, звіт про укладений договір, тендери, АМКУ, тендер івано-франківськ, супровід тендерів, публічні закупівлі, спрощена закупівля, переговорна процедура закупівлі, прозоро, закупки, тендер львів, прозорро, переговорна процедура, відкриті торги, prozorro, допорогова закупівля, закупівлі | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Наші партнери:
  • ТОВ "Трайдент ХІТ"
  • ТОВ "Транспроект"
  • ПП "Троя-Іф"
  • ОП "Український музичний альянс"
  • ЛКП ТФ "Львівспецконунтранс"
  • Первомайська трикотажна фабрика
Наші контакти:
Юридична компанія "La Speranza"
79041, м. Львів, вул. Героїв УПА 73, корп.8 офіс 302



Тел: 0969166144

e-mail: lasperanza.lviv@gmail.com

URL: //lak.ucoz.com

Карта: